JSG es una organización juvenil política que, aunque autónoma en su funcionamiento, historia y objetivos, está vinculada al PSOE, con el que compartimos la base de nuestras ideas. Por ello, luchamos y lucharemos por un ideario socialista, el cual promovemos y apoyamos siendo siempre conscientes de la realidad de la juventud en cada momento concreto. Porque, además de socialistas, también somos jóvenes. Nuestra agrupación está formada por un amplio abanico dentro de edad, desde los 14 hasta los 31 años, por lo que somos plenamente conscientes de los problemas que nos atañen en las diferentes etapas de la juventud.

Trabajamos, por ello, en aquellos temas que nos afectan, como el empleo, educación y universidad, vivienda, igualdad, justicia, tolerancia, medio ambiente… sin dejar de estar abiertos a todos aquellos problemas que las y los jóvenes socialistas planteen en cada momento.

Puedes pasar a visitarnos en c/Argandona, 4 bis (33208, Gijón), o contactarnos vía email en jsgijon@gmail.com

——————————————————————————————-

MSX ye una organización xuvenil política que, anque autónoma nel so funcionamientu, hestoria y oxetivos, ta venceyada al PSOE, col que compartimos la base de les nueses idees. Por ello, lluchamos y vamos lluchar por un ideariu socialista, que promovemos y sofitamos siendo siempres conscientes de la realidá de la mocedá en cada momentu concretu. Porque, amás de socialistes, tamién somos nuevos. La nuesa agrupación ta formada por un ampliu abanicu dientro d’edá, dende los 14 hasta los 31 años, polo que somos dafechu conscientes de los problemes que nos atañen nes distintes etapes de la mocedá.

Trabayamos, por ello, naquelles temes que nos afecten, como l’empléu, educación y universidá, vivienda, igualdá, xusticia, tolerancia, mediu ambiente… ensin dexar de tar abiertos a toos aquellos problemes que les y los mozos socialistes plantegen en cada momentu.

Puedes pasar a visitanos en cai Argandona, 4 bis (33208, Xixón), o contactanos vía email en jsgijon@gmail.com

Anuncios